Contact opnemen?

Wij staan maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur voor je klaar!

Vul onderstaand formulier in of stuur een email naar info@rokkinit.nl

 


Bedrijfsgegevens
Rokkinit –  Langebreek 52 – 1121 KV Landsmeer (dit is geen bezoekadres)- info@rokkinit.nl – Kvk: 68235267 – btw: NL175113385B04 –  Iban: NL86 INGB 0007 6532 27

 

 

Vanaf €75 (excl. btw) gratis verzending
14 dagen bedenktijd - niet goed, geld terug
Binnen 3 werkdagen in huis
Veilig betalen met iDeal, creditcard of factuur

Klachten en garantie

Klachten en garantie

Rokkinit beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Hieronder vindt u meer informatie over onze garantie en hoe te handelen als u een klacht heeft.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd via info@rokkinit.nl. Bekijk hier de Rokkinit retourprocedure.

Wij verzoeken u na ontvangst van de goederen deze direct te controleren op gebreken of defecten.

Bij Rokkinit ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot Rokkinit. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Een klacht schort de verplichtingen van Rokkinit niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.

Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

De waardering van www.rokkinit.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 5 reviews.